Iras artis katanya

Assalamualaikum...

Ni permintaan dari sweetie yang nak tengok betul ke pakcik tu iras redza rosli..ahahah adoiii mama rasa takdelah iras pun tapi pakcik yang perasan lebih, tapi mama pun gigih jugalah cari gambar redza rosli tu nak gandingkan dengan pakcik.



haaa amacam ada iras-iras tak rupanya tu...



ini mama sertakan lagi gambar paksu..adik bongsu mama yang nak juga kata mukanya iras artis tapi yang ni mama tak tahu pulak apa ke nama artis tu, gambar ni paksu yang bagi, nampak jugalah irasnya tu, tapi mama tak perasan pulak artis ni berlakon cerita apa eh...



yang akhir sekali mommy..pun nak juga walaupun orang kata mukanya lebih pada pelakon izreen azminda tapi untuk gambar yang dibagi ni mukanya dah iras-iras janna nick..alahhh ini mesti sebab cermin mata besor ala kpop tu yang buat sama tu kan..ehehehe

Amacam semua ada gaya tak??? jangan tanya mama iras sapa pulak ye...mama iras audrey hepburn zaman muda hahaahah..

Ok lah Wassalam

Comments

  1. Dalam dunia nikan ada 7 orang yang mukanya serupa.

    ReplyDelete
  2. Taknak komen, nk gelak je, hahaha.
    Wah cantiklah mama Yan rope Audrey Hepburn masa muda, ai nk kata muka ai masa muda cam retis korea, mwehehe

    ReplyDelete
  3. Hihi... gaya sama lak tu... hihi...

    ReplyDelete
  4. hahahahah ada iras2 kak.... jgn perasan retis sudah

    ReplyDelete
  5. Wah cantek dan tampan adek2 Ilah ...hihii ada juga adek retis..

    ReplyDelete
  6. mama mesti pandai berlakon kan? pas ni boleh la jadi retis kuar dlm drama tu.
    P.S. Abam Kie folo sini ye...

    ReplyDelete
  7. Haha...ada ada...tak pe la dia perasan pun...memang betul pon...hihi

    ReplyDelete
  8. semuanya ada iras2 lah.. kan ada kembar kita di dunia ni kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju Yan... Grooming sikit silap-silap ari bulan kena kejar dek peminat wei.

      Delete
  9. Seiras utk 2 pix yg bwh tu.
    Aritu masa kursus pun TERsebelah tempat duduk dgn 1 model Turki sebijik muka Datuk Alif Syukri, tp nk snap pix malu plak.. takut dia terpoyo.

    ReplyDelete
  10. Heheh iras audrey ye akak. Kite nak iras jessica alba lah jugak huhu

    ReplyDelete
  11. Wahh Gaya dah sama dah Tu. Muka pun Ada Sam sikit

    ReplyDelete
  12. Yang Pak su tu, adalah jugak irasnya....tak kisahlah pelakon terkenal ke tidak, yg penting pernah masuk TV hihi...
    Mana satu pulak Audrey Hepburn ni...tak pasal pasal kena google weyh!

    ReplyDelete
  13. gugel mak jangan tak gugel hehehe

    ReplyDelete
  14. Tiga2 tu ada la iras..
    Xkisah la glamer ke x ye.. Janji retis.. Hehe..
    Artis yg seiras pak su tu, sekali tgk ada iras abg mi pun ada jgk.. Haha.. Nama dia nazrief nazri, citer lari mira.. Citer lain ada jgk.. X igt tajuk.. Hehe..

    ReplyDelete
  15. haha...iras audrey hepburn paling win.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts